Najczęściej zadawane pytania - kliknij a dowiesz się więcej!
Większość napraw staramy się zakończyć tego samego dnia. Jeśli nie będzie to możliwe, zostaniesz o tym poinformowany.
Każda naprawa wyceniana jest indywidualnie. Po zweryfikowaniu zakresu pracy zostaniesz przed naprawą poinformowany o kosztach i to ty zdecydujesz jaki będzie zakres wykonanych usług.
Nie stracisz gwarancji wykonując przegląd i serwis w naszym serwisie. Gwarantuje to polskie i unijne prawo zgodnie z unijną dyrektywą GVO z 2002r.
Kontrola stanu wycieraczek, płynów eksploatacyjnych oraz stanu akumulatora jest bezpłatna. Przegląd jest płatny według cennika, jego zakresu i rodzaju.
Niestety większość napraw musi być wcześniej umówiona. Jeżeli jest na to czas żarówkę wymienimy.
Kartą i gotówką bez problemu. Przelew jest dostępny po spełnieniu pewnych wytycznych.
Tak. Możemy wykonywać serwisy i naprawy samochodów będących na gwarancji producenta.
Wykorzystujemy najnowocześniejszy sprzęt oraz wykorzystujemy zdobytą wiedzę.
Samochód w miarę możliwości powinien być czysty i wysprzątany.
Nie trzeba mieć ze sobą dowodu rejestracyjnego. Jednak jego pokazanie ułatwi nam wprowadzenie danych auta do systemu.
Posiadamy pełną historię pojazdu i możemy nawet telefonicznie przekazać informację o planowanym przeglądzie na podstawie numeru VIN.
Oczywiście, przestrzegamy wszystkich przepisów i obostrzeń obecnie panujących w kraju.
Każdy samochód jest zabezpieczany przy odbiorze i po wykonaniu usługi nasi pracownicy, dokładnie dezynfekują kierownicę oraz inne elementy wnętrza, które mogły być narażone na bezpośredni kontakt.
Na ten moment wszystkie upusty są ustalane indywidualnie, zgodnie z naszym mottem "zadowolony Klient wraca" zawsze rzetelnie podchodzimy do każdej wyceny i dbamy o obecne i przyszłe relacje z naszymi Klientami.