Loading

FAQ

Najczęściej zadawane pytania - kliknij a dowiesz się więcej!

Jak długo potrwa naprawa?

Większość napraw staramy się zakończyć tego samego dnia. Jeśli nie będzie to możliwe, zostaniesz o tym poinformowany.

Ile to będzie kosztować?

Każda naprawa wyceniana jest indywidualnie. Po zweryfikowaniu zakresu pracy zostaniesz przed naprawą poinformowany o kosztach i to ty zdecydujesz jaki będzie zakres wykonanych usług.

Mój samochód jest na gwarancji, czy mogę ją stracić?

Nie stracisz gwarancji wykonując przegląd i serwis w naszym serwisie. Gwarantuje to polskie i unijne prawo zgodnie z unijną dyrektywą GVO z 2002r.

Czy za sprawdzenie mojego samochodu pobierana jest opłata?

Kontrola stanu wycieraczek, płynów eksploatacyjnych oraz stanu akumulatora jest bezpłatna. Przegląd jest płatny według cennika, jego zakresu i rodzaju.

Czy jesteście w stanie wykonać naprawę "od ręki"?

Niestety większość napraw musi być wcześniej umówiona. Jeżeli jest na to czas żarówkę wymienimy.

Czy mogę zapłacić kartą lub przelewem?

Kartą i gotówką bez problemu. Przelew jest dostępny po spełnieniu pewnych wytycznych.

Czy posiadacie autoryzację producentów samochodów?

Tak. Możemy wykonywać serwisy i naprawy samochodów będących na gwarancji producenta.

W jaki sposób diagnozujcie samochody?

Wykorzystujemy najnowocześniejszy sprzęt oraz wykorzystujemy zdobytą wiedzę.

W jaki sposób przygotować samochód?

Samochód w miarę możliwości powinien być czysty i wysprzątany.

Nie odpowiadamy za pozostawione w samochodzie rzeczy osobiste i inne
Najlepiej zabrać wszystkie cenne przedmioty i rzeczy osobiste. Jeżeli będzie coś zostawione to na pewno postaramy się żeby nie zostało zniszczone lub zaginęło. 
Czy razem z samochodem muszę zostawić dowód rejestracyjny?

Nie trzeba mieć ze sobą dowodu rejestracyjnego. Jednak jego pokazanie ułatwi nam wprowadzenie danych auta do systemu.

Co jeżeli zapomnę kiedy mam do zrobienia serwis?

Posiadamy pełną historię pojazdu i możemy nawet telefonicznie przekazać informację o planowanym przeglądzie na podstawie numeru VIN.

Czy prowadzicie historię napraw pojazdu?
Oczywiście! Wszystkie czynności są przez nas skrupulatnie wpisywane do systemu, uzupełniamy aktualny przebieg oraz zachowujemy dane na lata.
Czy Wasz warsztat pracuje zgodnie z reżimem sanitranym?

Oczywiście, przestrzegamy wszystkich przepisów i obostrzeń obecnie panujących w kraju.

Czy samochód jest zdezynfekowany po serwisie?

Każdy samochód jest zabezpieczany przy odbiorze i  po wykonaniu usługi nasi pracownicy, dokładnie dezynfekują kierownicę oraz inne elementy wnętrza, które mogły być narażone na bezpośredni kontakt.

Czy posiadają Państwo program lojalnościowy lub poleceń nowych Klientów?

Na ten moment wszystkie upusty są ustalane indywidualnie, zgodnie z naszym mottem "zadowolony Klient wraca" zawsze rzetelnie podchodzimy do każdej wyceny i dbamy o obecne i przyszłe relacje z naszymi Klientami.

Jeżeli masz inne pytania

napisz do nas, a postaramy się na nie odpowiedzieć!

    RODO

    Administratorem Twoich danych jest Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Lek. Med. Danuta Kulik, PHU REIFEN z siedzibą w Rybniku (44-251) przy ul. Jutrzenki 70, do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, pod numerem NIP: 6421837690, REGON: 271935752. W sprawach związanych z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych wyznaczony został punkt kontaktowy w postaci adresu e-mail: biuro@autoexpress.rybnik.pl Kontakt we wskazanych sprawach możliwy jest także w postaci tradycyjnej korespondencji na adres administratora z dopiskiem: „Ochrona Danych Osobowych” oraz osobiście pod adresem Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Lek. Med. Danuta Kulik, PHU REIFEN z siedzibą w Rybniku (44-251) przy ul. Jutrzenki 70.

    Podane przez Ciebie dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
    – wykonania umowy kupna-sprzedaży bądź usługi – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, aż do czasu zakończenia umowy,
    – marketingu bezpośredniego – do czasu zakończenia umowy lub złożenia sprzeciwu,
    – finansowo-księgowych – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania przepisów prawa podatkowego,
    – obrony przed roszczeniami i dochodzenia roszczeń – do czasu wygaśnięcia okresu roszczeń zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego,
    – prowadzenia procesów reklamacyjnych.

    Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu (np. jeśli dane są przetwarzane na podstawie Twojej zgody lub w celach marketingowych czy udostępniania Twoich danych); posiadasz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. W celu cofnięcia zgody możesz skontaktować się z punktem obsługi klienta w naszej siedzibie przy ul. Jutrzenki 7, 44-251 Rybnik lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: biuro@autoexpress.rybnik.pl Masz również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    Podanie przez Ciebie danych osobowych jest w pełni dobrowolne. Niepodanie danych osobowych będzie skutkowało niemożliwością pełnego wykonania zobowiązań, przyjętych przez Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Lek. Med. Danuta Kulik, PHU REIFEN z siedzibą w Rybniku (44-251) przy ul. Jutrzenki 70 w ramach zawieranych z Tobą umów. Więcej informacji na temat RODO znajdziesz pod adresem https://autoexpress.rybnik.pl/rodo